Dear visitor, welcome to SCOOTERTECHNO.COM. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Quoted from ""Bjarke""
today is sh*t
the best girlfriend of my best friend Christina died today. Cancer. Holy sh*t. 17 years old.

Quoted
My boyfriend broke up with me suddenly.
Quoted
I broke up with my boyfriend

Quoted from ""Posse the Daredevil""
Bjarke, det er nesten så man ikke tror det ass.. :? Kan jeg spørre hva slags kreft hun hadde? I helgen skal vi besøke forloveden til broren til flørten min. Hun har ligget i koma pga kreft i flere mnd, og det første de gjorde da hun våknet var å forlove seg. De skal gifte seg til sommeren har jeg hørt. Så noen er heldige.
Vel, i uansett tilfelle gjør det nok at Christina og de andre vennene hennes virkelig kan sette pris på livet og hverandre nå. Det kan vel være en uvurderelig erfaring.
jeg håber og beder nærmest til at der ikke vil være flere der er SÅ unge der må betale den højeste pris for sådan noget shit. Denne pige var 17 år. Hun var en gang blevet erklæret rask, men så vendte det tilbage. For en måneds tid siden holdt hun så op med kemo, for det gjorde hende så træt, og hun havde ikke rigtigt mere mod tilbage. Mine tanker går til de efterladte.
må det blive en rigtig flot fest til sommer, det er ikke bare en glad dag pga. bryllup, men også fordi hun har overvundet en så stærk fjende som hun har. Lykke til