Dear visitor, welcome to SCOOTERTECHNO.COM. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Quoted from ""Raveheart""
Thanks for all the consolation, people. I didn't know i'd get so much response :o
I already feel better, and of course there will always be a way.
@ Joey: Kan hende lærerne skal streike, og da har jeg sommerferie om en uke eller toEllers får jeg nok ferie sånn ca. 20 juni (pluss/minus)
Hadde det gått an at jeg tok turen til deg denne gangen?
@ Joey: Kan hende lærerne skal streike, og da har jeg sommerferie om en uke eller toEllers får jeg nok ferie sånn ca. 20 juni (pluss/minus)
Idag er det den siste ordentlige skoledagen jeg har. Etter idag er det bare forberedelse til eksamen igjen (hvis det ikke blir streik
). Jeg har også ferie sånn ca. 20 juni (23. juni for å være presis
), men jeg drar til Danmark allerede den 24 sammen med pappa og hans kjæreste. Jeg blir i Danmark ei uke eller to, og uka etter (uke 27) drar jeg til Lillehammer sammen med mamma og hennes kjæreste. Der skal jeg være i to uker (til ca. 16 juli). Dessverre så passer det ikke før uke 29, og da er jeg hos Pappa igjen. Da kan du sikkert komme til meg. Denne gangen kan jeg hente deg på ferjekaia
. Vi kan avtale nærmere på MSN. 
Quoted from ""Joey Tiger""
Oi! Såpass?Idag er det den siste ordentlige skoledagen jeg har. Etter idag er det bare forberedelse til eksamen igjen (hvis det ikke blir streik
). Jeg har også ferie sånn ca. 20 juni (23. juni for å være presis
), men jeg drar til Danmark allerede den 24 sammen med pappa og hans kjæreste. Jeg blir i Danmark ei uke eller to, og uka etter (uke 27) drar jeg til Lillehammer sammen med mamma og hennes kjæreste. Der skal jeg være i to uker (til ca. 16 juli). Dessverre så passer det ikke før uke 29, og da er jeg hos Pappa igjen. Da kan du sikkert komme til meg. Denne gangen kan jeg hente deg på ferjekaia
. Vi kan avtale nærmere på MSN.
Snakkes!![]()

Quoted from ""lisstuppa""
Sad thing for me yesterday: First of all, I'm a shopoholic, dunno if I have ever mentioned that in here before. No jokes about it please.
I love shopping and spend way too much money on it. I also get very attached to the clothes I have bought and I have a story about them all, where they were bought, what occasion and so on. Well, since I'm moving soon I can't bring all of my clothes with me, coz 1. there's no room and 2. some of it I never use anymore because it is too small or not my style anymore :. So...yesterday I had a cleanup in my wardrobe, a really sad thing, I had to pick who to keep and who to go. I put on WGTLLN to comfort me while doing it, and in the end I had thrown out 5 skirts, 2 dresses, 14 pair of pants, 26 t-shirts and 29 jumpers/shirts. :cry:
You guys are prob. pissing yourself laughing over this by now. Oh well, at least I gave you some amusement. :roll: