Dear visitor, welcome to SCOOTERTECHNO.COM. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
be sure 
You ain't stoppin' us now 
Quoted from ""Britt""
Ich habe den anderen Thread gelöscht weil da schon wieder die Streiterei und Beleidigung angefangen hat und Nessaja gebeten einen neuen Thread zu posten.
Falls Scooter in der Sendung sein sollten ist das wichtig, alles andere waren nur persönliche Beleidigungen die haben in einem Forum nichts zu suchen.
be sure
Quoted from ""Britt""
Ich habe den anderen Thread gelöscht weil da schon wieder die Streiterei und Beleidigung angefangen hat und Nessaja gebeten einen neuen Thread zu posten.
Falls Scooter in der Sendung sein sollten ist das wichtig, alles andere waren nur persönliche Beleidigungen die haben in einem Forum nichts zu suchen.
Why do we need these insults?
Quoted from ""Britt""

You ain't stoppin' us now 

Quoted from ""Authist""
I never insult anyone, why censoring ME? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
I just wanted 2 make Fun out of this silly Nonsense-Conflict, i tried to save this Thread...yes...call me a Hero and call me the Messias, but dont delete my Posts, thats Blasphemic! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
But it is ok....we have our Queen called "Britt the Evil Deleter" and i will sing a Song for you: "Gohooodddd save da Queeeeen...lalalalaaaaa and never again delete da Authist Post coz then we have a dead Queeeeenn..lalalalaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!"! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Just Kidding!![]()
:lol:
be sure
Quoted from ""Authist""
I never insult anyone, why censoring ME? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
I just wanted 2 make Fun out of this silly Nonsense-Conflict, i tried to save this Thread...yes...call me a Hero and call me the Messias, but dont delete my Posts, thats Blasphemic! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
But it is ok....we have our Queen called "Britt the Evil Deleter" and i will sing a Song for you: "Gohooodddd save da Queeeeen...lalalalaaaaa and never again delete da Authist Post coz then we have a dead Queeeeenn..lalalalaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!"! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Just Kidding!![]()
Quoted from ""PascalD""
Der Streit ist von meiner Seite aus beendet
wollte nur etwas Fun machen, wenn ich zu persönlcih wurde, tut es mir leid.
Quoted from ""Xcalibur""
Quoted from ""PascalD""
Der Streit ist von meiner Seite aus beendet
wollte nur etwas Fun machen, wenn ich zu persönlcih wurde, tut es mir leid.
Rofl wieder so nen Kommentar :lol:
Aber nein, du bist doch nicht persönlich wenn du Nessaja über Alter und Aussehen beleidigst. Wie kann man nur auf sowas kommen?? Das war ja nun wirklich nicht abzusehen, dass so was bei rauskommt...
Naja das hier aber direkt alles gelöscht wird ist auch nicht okay. Wenn 2 erwachsene Menschen es nicht geregelt bekommen sich vernünftig zu unterhalten, ist das doch nicht Aufgabe eines dritten das zu korrigieren.
Egal... mal gucken wie lange der thread hier drin bleibt!![]()